tisdag 23 mars 2010

Tisdag 23 Mars.

God morgon!

Vaknade för en timme sen. Texas och jag gick och satte oss i soffan och knäppte på tvn. Nu sitter vi med datorn. Planerar lite renovering för lägenheten. Måste ha nya gardiner till köket. Det inte klokt ut nu när jag har mönstertapeter och mönster på gardinerna. Vill ha vita gardiner med mycket ljusinsläpp.

Idag ska jag dra iväg och köpa en rulle med tapeter. Hade ju tänkt körskolan. Men hoppar de. Bokade av körlektionerna igår. För att jag kanske skulle jobba extra idag. Men det blev inget. Jag pluggade faktiskt en del på kvällen igår. Skyltar. Så mitt schema e tomt fram till 17.40, då jag ska och träna yoga. Längtar faktiskt.

Ska fixa lite frukost nu. Fixa till mej, och sen dra iväg och köpa sista rullen med tapet.

Trevlig dag!

:)

Inga kommentarer: