måndag 15 mars 2010

Måndag 15 Mars.

Uppe med solsken! Lite gladare idag men fortfarande arg. Vi hade fest i lördags. Och igår upptäckte jag att någon stulit min ansiktskräm som va helt ny. Som kostade 670 spänn! Hur kul e det att behöva köpa en ny nu? Fast jag e illa tvungen. Samma kväll hemma hos oss så va det en tjej som va på festen som blev av med sin plånbok. Och nu upptäckte Joakim att min braiga pinsett va borta. Vi lär upptäcka att fler saker e borta. De hade varit och rotat i våra skåp i badrummen och va flera gånger inne i vårt klädkammare. Tjejen som fick sin plånbok stulen har anmält det till polisen. Så jag tänker göra samma sak. Inte för att jag tror att vi kommer få sakerna tillbax. Utan bara för att visa att det är fel. :(

Nu e jag iaf påväg till jobbet. Jobbar extra 8.30-16 idag. Våren e nog här nu. Hoppas de. Har på mej tunika, tunna strupbyxor och skinnjackan. Självklart en tjock stickad tröja under jackan. Och gummistövlar. Fick till och med ta på mej solglasögon :) härligt med sol. Men jag e lite bitter i dag med tanke på att jag måste köpa en ny ansiktskräm. Kunde gjortt roligare saker/sak för de pengarna.

Inga kommentarer: