torsdag 18 mars 2010

Skicka hem mej!

Ursch. Nu går tiden sakta. En timme kvar. Sitter på ett fik och väntar ut tiden. Behöver bara gå över vägen och sen e jag hemma. Skönt att för en gång skull ha så nära hem från jobbet. Ska springa in på Hemköp och handla hem lite mat som fattas till middagen. Joakim och jag tänkte åka skidor idag. Men nej det är skitväder. Så vi hoppade de. Film och sömn e vad jag behöver. Mysa bara han och jag. Men så ringde han nyss och ska jobba över. :( när jag äntligen har en ledig kväll. Men jag passar på att spöka ut mej med ansiktskräm och hårinpackning i badet när han e borta. Så e jag fin lagomt till han kommer hem.

Godissugen as hell idag. Jag har inte käkat nått onyttigt sen i lördags. Så kroppen säger väl ifrån nu. Dessutom e jag så trött så jag hade kunnat lägga mej och sova här inne på fiket. Men jag fikar inget. Inte ens en dricka. Jag ska fan hålla mej nu. Har använt godis för att orka jobba så mycke som jag gör. Blir som en drog. Men jag måste vänja av mej. Varken bra för kroppen eller tänderna. Får lära mej att sova ordentligt så orkar jag jobba långt utan att somna. Och utan godis. Men Ingen vanlig människa jobbar 30 timmars pass. Jag behöver semester. I vecka i värmen e allt jag begär. Kan jag få det?

.

Inga kommentarer: