lördag 20 mars 2010

Lördag 20 Mars.

Jo jag lever. Snart dax att dra sej hemåt. Eller om en stund iaf. Bio va det ju. Mysigt. Ledig i 3 dagar nu. Ska försöka komma i ordning hemma. Ska även övningsköra, plugga teori, träna och sola. Kommer bli en rolig vecka. Eftersom emma kommer till helgen. Babe åker bort och emma ersätts av honom. ;) emma och jag ska shoppa och festa. Emma och jag bodde ihop här i göteborg. För 2-3 år sen. Vi hade en sån grymt kul sommar tillsammans. Vi hade just blivit singlar. Jag ifrån ett förhållande på 4 år och hon ifrån ett på 5 år. Vi levde verkligen livet. Och denna helg ska vi återuppta den sommaren. Hehe. Hon är fortfarande singel. Men det är ju inte jag. När jag säger att vi levde livet så menar jag inte att vi låg runt. Utan vi hade kul. Gjorde roliga saker tillsammans. Festade, tränade åker på roliga saker och hade skit kul. Det är så skönt att ha en vän så nära. När emma bestämde sej för att åka till USA ett år och jobba så grät jag. Det va hemskt att säga hej då till henne. Inne på en restaurang i Göteborg fick jag sista kramen. Och vi grät båda 2. Vi hade kommit varandra så nära och nu skulle vi inte få ses på ett helt år. Vi höll såklart kontakten på facebook. När hon kom hem så valde hon att flytta till Karlstad. Så vi ses tyvärr inte så ofta. Det är tråkigt. Men nu kommer hon i helgen iaf. :) min älskade vän. :)


.

Inga kommentarer: