lördag 27 mars 2010

Filar på utseendet.

Sitter med toning i håret och ansiktsmask i ansiktet. Förbereder för utekvällen i morgon. Min utväxt e ett faktum. Blev inte så lyckat sist jag slingade utväxten. Så jag har fortfarande utväxt. Toningen gör att skillnaden på utväxten och det slingade håret, inte blir så markant. Jämnar ut de lite. Har även smörjt in mej med B.U.S. Så jag har lite färg i morgon. När jag inte orkade gå och sola förut. När jag fixat detta klart så ska jag hoppa i sängen. Så jag e utvilad i morgon. Ska upp vid 9 tiden för att hinna med en långpromenad med Texas. Eftersom jag ska in till stan vid 12 tiden och blir nog där en stund. Texas blir ensam i några timmar med andra ord. Jag får så dåligt samvete när han står där med ledsna ögon. :( Så en långpromenad gör honom trött. Så kanske han sover undertiden jag e borta och inte sitter och har långtråkigt och saknar mej.

Har ont i halsen. Så jag ska pröva äta lite glass nu. Kanske lindrar det lite. Och förhoppningsvis över i morgon.

Glass va det ja! Soyaglass.

Inga kommentarer: