fredag 19 mars 2010

Fredag 19 Mars.

Vilken natt! Sovit så skönt! Vaknade bara av att Texas pep några gånger vid 01.30. Han ville ut. Mitt i natten! Det händer inte ofta. Men han hade käkat rätt mycke mat på kvällen så han va väl bajsnödig. Joakim gick upp och ut med honom! Skönt att jag slapp göra det. Vi somnade tidigt både jag och joakim. Han somnade redan 21. Och jag en och en halvtimme senare. Så jag e absolut utvilad. Tänkte ta en promenad med Texas när jag gick upp i morse, men insåg att det inte gick. Det regnar. Texas hatar regn. Ut och kissa bara.

Nu är jag på jobbet. Jobbar fram till 15.30 i morgon. Det är rätt skönt att jobba fredagnätterna. Då får man se lets dance och sen ett av mina favoritprogram nu solsidan. :) Så sover man på natten. Dagen efter går fort. Sen e man ledig i 3 dagar. Vi ska vara hundvakt i helgen åt Joakims mammas hundar. Så jag åker nog till mölndal när jag slutat. För vi ska vara där och passa dem.

.

Inga kommentarer: