tisdag 16 mars 2010

Tisdag 16 Mars.

God morgon. Dax för jobb igen. Jag behöver sovmorgon ju! Kommer jag inte få förän på söndag. Tröttsamt. Så nu gäller det att lägga sej i tid på kvällen.

Gårdagens eftermiddag/kväll blev varken som planering nummer ett eller två. När vi varit och hämtat biljetterna så talade jag om för Joakim att Gais spelar premiärmatch. Fast jag vet inte om de spelar hemma eller borta. Så vi åkte förbi Ullevi. Jo visst. Hemmamatch. Joakim ville ju på matchen. Och frågade om jag ville med. Nej, det vill jag inte. Jag va trött och hungrig och ville hem och duscha. Men han drog dit utan mej. Jag fick till expeditionen och klagade på den klaganade grannen. Som jag trott, grannen hade klagat på mej/oss. Men de tog det inte på allvar. Grannen har klagat på allt och alla tydligen. Se tyckte det va bra gjort av mej att jag dök upp och talade om hur hon är. Det enda vi vill e ju att hon låter oss bara ifred. Och sluta klaga för lilla minsta. Jeje, när jag varit där så gick jag hem och lagade mat. Käkade och sen tog jag med Texas ut på en rask promenad. Vi va ute en halvtimma Sen tränade jag lite hemma. In i duschen. När jag va klar där så va det dax för svenska hollywoodfruar. Och babe kom hem. Inga tapeter kom upp alltså. Suck. Får göra det en annan dag I helgen kanske. Om inte Joakim drar till åre. Han har ju funderingar på att åka upp och va med i en tävling där. Jag ska inte med. Dels för att jag inte orkar, dels för att jag jobbar fredag-lördag natt. Och dels för att han behöver göra nått utan mej. Nästnästa helg ska han bort oxå. Och då kommer nog min emma och hälsar på under helgen. :) då blir det parklane besök igen! Wiiee!

Slutar 22 i kväll. I morgon är jag ledig. =D

Inga kommentarer: