tisdag 30 mars 2010

Dagens andra träningspass.

Just kört ett pass med poweryoga. Sitter nu i massagestolen och väntar på min soltid. Joakim kommer och hämtar upp mej här sen när jag e klar. Ska hämta ut ett paket och sen ska vi åka och handla mat. Värst e att jag är hungrig. Aldrig bra att handla mat hungrig. Får be Joakim blanda en proteindrink och ta med. Föresten angående yogan. Gud va stel jag va i dag! Kan bero på att jag inte streckte ut igår när jag körde coreball:en. Får hem och tämja musklerna sen. Joakim hjälper nog gärna till. ;) hehe.

Börjar tappa rösten av någon konstig anledning. Varje gång jag ska prata så kommer en hes stämma ut. Kanske varit för tyst idag? Bara jag inte blir sjuk nu. Jag har verkligen kommit in i träningen nu. Tar inte emot att gå till gymmet. Säkert solen och allt som gör mej på bra humör, som får mej att vilja gå hit. Eller så e det panikångesten ifrån beachen 2010. Haha. Nej, jag e snygg i bikinin. Prövade förut. Hot Stuff. Nu ska jag hoppa in. Bli en brun liten skit!

.

Inga kommentarer: