tisdag 16 mars 2010

Planering.

På jobbet än. Sitter och kollar på halv 8 hos mej. Sitter även och planerar lite på den närmsta framtiden. Några veckor framöver. Känns som mina dagar är överfulla. Och råkar jag få en tom dag så fyller jag den med något vettigt. Som typ tvätt tid eller körlektion. Vill att körkortspluggandet ska gå över. Skit trött på mej själv att jag inte tar tag i det på allvar. Teorin alltså. Måste lära mej självdiciplin. Piska mej själv. Sen har jag ett expriment med mej själv i 2 veckor. Säger inte om vad. Talar om hur det gått om 2 veckor. Om det har hänt nått. Skött det bra i 2 dagar nu. :) ska bara få in pluggning lika duktigt. Ska köra dubbellektion på förmiddagen i morgon. Så jag tänkte sitta kvar och plugga i 2 timmar. Hem och äta och sen till gymmet. Mysa med babe och sen dra till körskolan igen vid 18. Klar med teorin 19.30. Sen all tid till babe och soova! Ska upp klockan 6 på torsdag. Skulle jobbat 7-22, men jobbar 7-16 ist. Måste vila och göra annat innan det långa passet på mitt andra jobb. 30,5 timmar. Sen e jag ledig i 3 dagar. Då får jag fan se till att jag sitter med böckerna och inte har något annat inplanerat. Plugga när Joakim jobbar e det enda som funkar. Sen belöning när han kommer hem. :) hihi

.

Inga kommentarer: