måndag 22 mars 2010

Hem och köra bil.

Nu har jag fixat så jag och min lillasyster gå handledarkurs med vår mamma. Det funkar inte att enbart köra på körskolan här. Blir så jävla dyrt. Så den 8 april ska jag åka hem och gå kursen. Mamma ska in på operation den 12 april så vi får vänta lite med körningen. Men det tar ett tag innan man får de godkännande papprena tillbax. Sen i slutet av april, i början på mars e jag ledig en vecka. Då åker jag hem och kör med mamma. Och min lillasyster ska köra samtidigt. Får kanske ta några lektioner på körskolan i sunne oxå. Så man hänger med och lär sej rätt.
Har några lektioner kvar här på körskolan som jag tänkte köra upp innan jag drar. Kanske spara en eller två tills jag kommer hem. Fan va mycke pengar som går åt! Jag som hade tänkt få det så billigt som möjligt. Går säkert på 20 tusen innan man e klar med allt! :S

.

Inga kommentarer: