onsdag 31 mars 2010

Onsdag 31 Mars.

God morgon! Jag har varit vaken sen 9.20. Klev upp och klev i träningskläderna direkt. Ut och promenera med Texas i 40 minuter. Inte lika kul väder idag som igår. Men det fick gå. Måste ut och röra på mej, och framförallt på Texas. Tvättar för fullt nu och sen ska jag göra mej i ordning för att dra till blå stjärnan. Texas ska vaccineras. Sen in till stan. Måste köpa mej skor. Några vårskor. Typ sneekers. Går ju i gummistövlarna nu ju. =P

Vid 17.20 ska jag till tandläkaren. Laga ett hål. Hoppas de skiter i bedövning för då kan jag träna efter det. Joakim ska fixa gymkort idag, har jag bestämt. Så vi kan träna tillsammans. Bli starkare ihop. ;)

Nu har jag fått i mej frullen så dax att dra ner till tvättstugan och slänga in sista tvätten. Sen fixa mej och dra till blå stjärnan, och därifrån till stan. Emil kommer nog in och hjälper mej välja skor oxå.

.

Inga kommentarer: