tisdag 23 mars 2010

Fan va duktig jag e!

Idag har jag fått upp tapeterna i köket! Äntligen fick jag tummen ur röven. Har väl gått och väntat på att Joakim ska ta tag i det. Men det gjorde han inte. hehe. Jag tycker att killar ska tycka sånt e kul. Tyvärr så gör inte min kille de. Men jag fixade allt själv, nästan. Han hjälpte mej att mäta tapeten bara. Och sen fick han ta över en liten stund efter att jag fått i mej 230 volt. Och tårarna rann och hela jag skakade. Så kan de gå. Jag kom för nära ett uttag utan skydd på. 2 gånger lyckades jag med de. Första stöten va inte alls lika farlig. Men andra! Puuh. Fick till och med ett brännmärke på fingret. Efter en stund slutade jag skaka och kunde fortsätta. Men med min tur så när jag skulle sätta sista tapeten så va den för kort! Så jag måste åka och köpa en rulle till i morgon. Och slänga upp den. Sen e väggarna klara! Fast det finns mer att pilla med. Hittar alltid nya saker man kan göra med lägenheten. Ska göra nytt tak, golv och hela köksinredningen ska bytas ut. Men det får bli en senare fråga. När jag sparat ihop lite mer pengar.

Nu ska jag göra Joakim sällskap i sängen. Han ligger och läser en bok. :)

Natti!

.

Inga kommentarer: