måndag 26 juli 2010

Present?

Bääääähh va jag e trött på att jobba så långa dagar! Vill hem! Kanske får korta av passen lite?


Sitter iaf på jobbet än. Ringde Joakim och kollade om han kunde hämta mej. Han skulle ut och bada med några vänner så han skulle höra av sej när han va klar där. Han ringde upp några sekunder efter att vi lagt på och talade om att han glömde säga att han köpt en present till mej. Födelsedagspresent? Frågade jag. Nej en vanlig present sa han. Som jag ska få ikväll. Undra va de kan va? Jag ska inte spekulera så jag lämnar ämnet nu. ;)


Mitt pass e över om lite mindre än 2 timmar. Då cyklar jag till färjan och sen hem med bil eller buss. Sen e jag ledig tis, ons, torsdag. De ringde från körskolan förut. De hade fått ett återbud klockan 13.00 så jag ska köra både klockan 10 och sen klockan 13. Passar perfekt för då kan jag sitta kvar och plugga teori.


Jaha nu va det Lotta på Liseberg på tvn här på jobbet. Texas var deckat i min famn. Sötnöten!


.

Inga kommentarer: