torsdag 29 juli 2010

Slocknade helt.

Vaknade upp för en halvtimme sen. Jag e så jävla trött! Sovit i 2 timmar och nu skakar jag typ och e helt yr! Men jag kämpade mej ut med Texas och jag har dessutom slängt i tvätt i maskinerna nere i tvättstugan. Om 30 minuter e de klara. Sen ska jag fixa i ordning middag. Tacos blir det! Jag e ensam nu tills på söndag så tacos e bra för de kan man äta på massa olika sätt. :) Klarar jag mej hela helgen. För de e ju så tråkigt att laga mat till sej själv. Jobbar hela helgen oxå. Fredag 7-22, lördag 7-22 och söndag 7-16. Därför passade Joakim på att åka bort. ;)

Skönt väder de e ute! Perfekt soffväder. Skulle behövt besöka gymmet men det finns inte en gnutta energi i min kropp för att träna. Det här med att ta körkort tar energi som få! Men jag får väl skynda mej så jag kan köra upp någongång.

Nu ska jag fixa maten. Magen kurrar! Enchiladas? Tacopaj? vanlig tacos?

.

Inga kommentarer: