söndag 18 juli 2010

En kväll ute.

Påväg hem! Va fan! Klockan e ju inte mycket.. Börjar bli gammal? Bekväm?

Jag har iaf världens bästa pojkvän. Joakims styvpappa ringde mej förut. Mitt i natten. Va vill han? Han ringde för att tala om att Joakims mobil dött. Och att jag inte skulle vara orolig. Sötaste! Inte nog med det så ringde dolt nummer. Vem? Jo Joakim, han ville bara ge mej ett nummer som jag kunde ringa om det va nått. Shit va jag älskar denna killen! Han e helt underbar! Han förstår verkligen hur man ska behandla sin tjej. Han bryr sej. <3

Jeje. Påväg hem iaf. Haft en trevlig kväll. Om 8 minuter e jag hemma. Hem och ut med Texas, sen ska jag göra en macka och kanske en kopp varm choklad och sen sova. Så får vi se när Joakim kommer hem och kryper ner hos mej.

.

Inga kommentarer: