lördag 31 juli 2010

Det börjar gå mot slutet.

Idag suger jag på att blogga. E ju på jobbet hela dagen. Finns inte så mycket att blogga om. Slutar om typ 2 timmar och lite till, senast 21.45 drar jag härifrån. Jag har stått för matlagningen här idag och har dessutom städat varenda vrå! Så tiden har gått undan! När jag kommer hem så ska jag hoppa in i duschen och plocka i ordning väskan för jobb i morgon. Sen hoppar jag ner i sängen och kollar klart på filmen. Kanske lite vit choklad får slinka ner i magen. Borde inte, men va fan. ;) vi får se om jag kan motstå! =P


I morgon gäller 7-16. Joakim skulle försöka vara hemma tills jag slutar. Men de tror jag inte på föräns jag ser de. Kan gissa på att han kommer komma hem, säg 20-22 tiden? Tidsoptimist, ja visst! ;)
Jag ska iaf ta mej en kopp rensningste när jag kommit hem i morgon. För rensa kroppen, de behöver jag! Mer än en gång denna vecka som kommer. Mycket dumt som slunkit ner. Men nu få det bli andra bullar inför Egypten. Träning, powerwalks och nyttig mat!


Men idag e det ju lördag! Hörde jag lördagsgodis?


.

Inga kommentarer: