fredag 23 juli 2010

Go kväll!

Sitter här efter att ha plockat i ordning på hemmet och nattat pojkvännen. ;) Han e fortfarande sjuk och har feber. Hög feber dessutom. Så jag har placerat vatten och panodil på hans nattduksbord ifall han blir sämre i natt.

Jag själv e för pigg för att lägga mej. Så jag vet inte vad jag ska hitta på?

Idag har vi iaf tagit de lugnt, eller Joakim har iaf. Jag har vikt tvätt, fixat frukost, varit och tränat, solat, blekt tänderna och försökt fått ordning på klädkammaren. Sen gjorde jag middag. Vi va sen och kollade till svärmors alla hundar och släppte ut dem. När vi va klara där köpte vi godis påvägen hem och slog på en film väl hemma. Romantisk film. Jätte fin. När Joakim somnade mitt i filmen så passade jag på att släppa en, eller två eller tre tårar. ;) hehe.

Och nu då?
Jag fyller faktiskt år snart. Om 3 1/2 veckor närmare bestämt. Så jag kanske skulle skrapa ihop en önskelista? Kolla runt lite vad jag ska önska mej? :)


.

Inga kommentarer: