torsdag 29 juli 2010

Uttråkad!

Jepp jag sitter här med datorn i famnen och fötterna på bordet. Tittar lite på något program på kanal 5 om en kvinna som samlar på sej massa saker. Och nu är det dax att rensa! Herregud va saker! Och va mycke pengar måste hon ha bränt undertiden hon fyllde alla rum! I 20 år har hon samlat.

Jag har knappt fått nått gjort i dag. Eller jag har ju faktiskt varit och kört bil, jag har lagat mat, tvättat och handlat. Och bokat en resa! :) Så faktiskt har jag gjort saker. Men nu ska jag ställa undan datorn och diska. Plocka ner allt som ska med till jobbet i morgon och sen ta en dusch.

Kommer bli tomt att sova utan babe. Länge sen nu som jag sov utan honom. Men det ska nog gå bra. Ingen som ligger och snarkar i mitt öra. Dessutom kan jag ligga i mitten av sängen! ;)

Om 3 timmar ska jag va i säng! För i morgon ringer klockan tidigt för jobb!
Så jag säger tack för i dag nu då. För jag kommer inte blogga mer i dag.


Kärlek.


.

Inga kommentarer: