torsdag 22 juli 2010

Sliter..

..inte alls. Sitter vid datorn på jobbet. Har just beställt en bok. Vi fick "pocketogram" ifrån jobbet. Så det va bara att välja en bok och så får man den hemskickad. Va jag valde får ni se när jag fått den.

Mår inte bra. Blir inget bättre. :( 5 1/2 timmar kvar. Typ. De ska in till stan sen, och då åker jag med. Då blir det inte många knop. Soffan och tvn. Vila inför körlektionen i morgon. ;)

Joakim har iaf bytt stötdämmare på bilen nu. Så nu är det gjort. Bara tennstift kvar så ska den väl va klar. Tvättas kanske? De kanske man orkar i helgen.

I helgen e vi ju lediga. Det ska regna. Tråkigt. Vet inte vad man ska hitta på i helgen. Fattig som en kyrkåtta! Haha! Men det är inte billigt att göra halkbanan, köpa 10 körlektioner och laga en tand på samma månad. Från samma lön. allt gick på 7050 kr närmare bestämt. Och jag får ju inte min lön den 25:de utan jag får den 27:de. Så på tisdag kommer den in.

Nu ska jag försöka äta lunch. Kommer väl få ännu mer ont. Men jag e hungrig så. Då måste man försöka iaf.


På Lars Winnerbäck i fredags.

.

Inga kommentarer: