måndag 26 juli 2010

Måndag 26 Juli - 2010.

God morgon!


Vi är uppe tidigt idag. Igen. Jobb 7-22 står på schemat. Ursch. Jag känner mej helt utarbetad. Skulle aldrig ha ställt upp igår om jag hade tänkte på mitt bästa. Jobbade visserligen inte länge, med det tar på en att gå upp så tidigt varje gång man ska jobba. Blir skönt med en veckas semester. Men den e inte förän om 4 månader. :( får nog ordna en veckas ledigt nu i september oxå. Så jag kan ta det lite lugnt bara. Joakim börjar jobba i morgon. De va visst lediga idag oxå. Kommer bli skönt för mej. Jobbigare att jobba när han e hemma. Skulle faktiskt kunna byta bort detta passet jag jobbar idag, fast om 4 veckor. Då blir jag ledig en vecka. Ska kolla på det.


Det är typ 38 grader i Egypten nu. När vi ska dit så är det typ 26-30 grader. Orka vänta 4 månader!! Känns som
Sommaren är över här hemma. Men hoppas jag har fel.


Nu ska jag vila. Kan behövas idag.


.

Inga kommentarer: