tisdag 27 juli 2010

BajsBrun.

Ligger i ett bad nu. Med ansiktsmask och hårinpackning. Jag kände att jag behövde varva ner mellan allt jobb och körkortsplugg. Så i morgon har jag en jobb och körkortsfri dag. Jag ska träffa Anna. Vi ska fixa lite och när vi är klara med allt fix och om solen skiner så ska vi ta en tur med paddan. Paddan e en sitesingbåt här i Göteborg som varken hon eller jag har åkt. Så vi tänkte åka med den. Sen blir det väl sjön på kvällen. Joakim och några till skulle iväg och jag då.

I dag slutade Joakim 2 timmar tidigare. Så han plockade upp mej från körskolan och sen hem och packa badväskan och göra en kycklingsallad, sen drog vi till Jonsered. De badade och Jag & Texas låg och solade. Hade köpt med tidningen SOLO som jag låg och läste.







Så natti!

.

Inga kommentarer: