torsdag 22 juli 2010

Torsdag 22 Juli - 2010.

Uppe! Och på bussen. Skit trött och det regnar! Jag har regnjacka, paraply och gummistövlar. :) tur de! Idag jobbar jag till 18. Så 9 timmar eftersom jag kommer 2 timmar senare. ( de vill ha sovmorgon). Hoppas dagen går fort. Min hals e svullen och magen gör ont! :( men här går inte att sjukskriva sej mitt i semestern. Dessutom så vem har råd att ge 11 timmar i karens? Det e ju bara dumt om man inte är dödsjuk. Så jag biter ihop med mina magkramper. Och hoppas det går över. Fins en liten chans att jag måste jobba över sen. Och kanske jobba på söndag. Men vi får se. Det e ju pengar. Nästa vecka gör jag den jobbigaste veckan på vårt 4 veckors schema. 52 timmar är jag insatt på. Men jag e ledig tisdag-torsdag. Så det funkar.


Jobbsnack hit och dit. Nog med de!


I morgon ska jag börja köra igen. De har ju haft semesterstängt förra veckan. Det e ju skitsvårt att få körtider där. Man får boka flera veckor i förväg. Skit segt.


Nu ska jag vila mina ögon. Sitter på min andra buss nu. 30 minuter. Jag lutar bak ryggstödet.


.

Inga kommentarer: