tisdag 20 juli 2010

En jobbig vecka i månaden är här..

Joakim spelar tv-spel. Texas har deckat och jag lika så. Mår inte alls bra. Känns som om jag ska kräkas när som. Jag fick mensen idag så det kan nog va därför jag mår som jag gör. Jag som skulle gå och träna. Tur att jag fick mej en promenad i morse iaf. Så får jag väl slappa nu då, helt enkelt. Hela huvudet spänner och jag antar att det är för att de lagade min tand förut. Smärtan kommer när bedövningen går ur.


Vi hade iaf några mysiga timmar vid stranden. Vi va även förbi svärmor och gosade med alla valpar! Mys! Snart finns de inte kvar. De börjar försvinna en efter en till nya familjer från och med fredag. Vi gjorde torskfilé i ugn till middag. Vilken succé! Jag hittade ett recept på nätet. Jag kan läggs ut det sen om jag orkar. Eller iaf länka till det. 


Nu skulle jag egentligen sätta mej och plugga. Men frågan e om det är någon idé? Går nån kunskap in nu när jag mår såhär? 


.

Inga kommentarer: