måndag 12 juli 2010

Måndag 12 Juli.

Måndag! Ny vecka och nya möjligheter! Här kommer mitt schema för veckan:
Måndag: Jobb 7-22
Tisdag: Jobb 7-22
Onsdag: tvätta, träffa Anna.
Torsdag: ?
Fredag: Konsert Lars Winnerbäck( mfl artister) på trädgårn.
Lördag: Skara sommarland?
Söndag: ?
Ska plugga teori, ta promenader/träna på gymmet, städa och de vanliga oxå såklart.

Jag börjar faktiskt inte förän 9 idag. Jag behövde inte komma 7. Så jag är hemma än. Gick upp samtidigt som Joakim för att äta frukost ihop. Nu har han åkt och jag tar de lugnt framför tvn innan jag ska dra.
Texas ligger här och skakar brevid, han vill slicka frukostskålen, det får han inte. Tror inte att linfrön e bra för honom.

Nu ska jag bädda sängen och sen plocka ihop innan jag ska dra.

Ha en bra dag!

.

Inga kommentarer: