lördag 17 juli 2010

Liten paus.

Sitter ner en stund. Jag plockar och grejar samtidigt. Fick tvätt tid vid 17, måste tvätta en klänning som jag eventuellt ska ha på mej i kväll, och då passar jag på att tvätta all tvätt vi har. Det menas med endel! Massa badlakarn som vi dragit till stranden och hem igen.

Så gårdagen. Helt underbar kväll. Tror att jag och Joakim måste göra sånt lite oftare. Har inte pussats så mycke på länge som vi gjorde igår. Vi såg förutom Lars Winnerbäck, Melissa Horn och Laleh. Bra allihop. Men när Lars klev på scen så blev det lite vildare. Så skön publik. Folk stod och sjöng med. Och sjöng fel till och med. Haha. Men så kan de gå. ;)


Vi käkade fish and chips och drack cider/öl. Efter konserten tänkte vi gå ut, men vi va så trötta så vi åkte hem.




Nu ska jag fortsätta här. Tjoo!

Inga kommentarer: