onsdag 21 juli 2010

Onsdag 21 Juli.

God morgon! Sitter och väntar på bussen. Behövde inte dyka upp på jobbet förens 9.00. Så jag fick 2 timmars sovmorgon. De har gäster på jobbet som jag antar vill sova. Så vi tackar för de 2 timmars länge sömn vi fick. Somnade visst sent igår så det jämnade väl ut sej. Hade så ont i magen. Joakim värmde min nya vetekudde ( den förra råkade jag bränna så den läckte massa vete) som jag kunde ha på magen. Joakim la sej en timma senare än mej och då va jag fortfarande vaken. Sen höll han mej vaken en stund till. Men sen somnade vill till slut runt halv ett.


Idag jobbar jag till 22. Så hela dagen går åt till jobb! Men i morgon jobbar jag bara till 18, så det är skönt. Sen e helgen ledig! Underbart!


Nu ska jag gosa lite med min hund, sen ska vi byta buss och åka i den i en halvtimme. Körkort va det va?


.

Inga kommentarer: