torsdag 15 juli 2010

Sov flicka, sov.

Pillar på iPhonen. Ligger i sängen och inser att jag e för pigg för att sova. Magen låter konstigt. Antingen e jag hungrig eller så e det rensningste:t som redan kör igång. (dricker ett te man köper på thaibutik här i Göteborg. Det rensar magen på allt. Man bajsar tills det inte finns nått mer i magen. Det lixom drar med allt dåligt ut ur kroppen. Man går dessutom ner i vikt av de, om man behöver de. Men det är inte därför jag dricker det. Det är just för att rensa kroppen). Joakim somnade för 2 timmar sen. Han somnade direkt han la huvudet på kudden. Det lär inte jag göra. Kanske ska ta och lägga undan min iPhone och göra ett försök?


I morgon e vi lediga. Det ska regna, så det blir nog en slappisdag. På fredag ska de bli fint igen. Då blir det stranden igen! ( om jag får bestämma).


Nu lägger jag iPhonen på laddning långt bort. Så att jag inte kan pilla på den. Får ge sova ett försök.


Sov sött.


.

Inga kommentarer: