lördag 31 juli 2010

Lördag 31 Juli - 2010.

Haha vi missade bussen helt i morse! Så vi blev en timma sena till jobbet. Glömde ju helt bort att bussarna går olika på vardag som på helg. Det e just lördag i dag. Så kan de gå! Men vi kom dit till slut iaf.


Idag slutar vi 22. Men i morgon klockan 16. Och sen kommer babe hem! I morgon alltså.

Jag och Texas la oss i sängen och kollade p film efter att jag tog ett bad. Så vi somnade i tid. Hann inte se klart filmen, få göra det i kväll när vi kommer hem.


Måste köpa halstabletter oxå. Min hals e svullen och de svider när jag sväljer. :( hoppas de går över.

...


Nu ringde babe. Han hade redan vaknat efter festen igår. Någon ifrån Hisingen som han inte känner hade ringt honom
i natt. Så han trodde att något kanske hade hänt mej när jag varit ute med Texas. ( ibland, väldigt sällan så väcker Texas en på natten och vill ut och kissa). Men jag har sovit som en stock i natt! :)

Nu ska vi byta buss.


.

Inga kommentarer: