onsdag 28 juli 2010

Varför fukkar allt upp sej?

Känns som mitt hjärta ryckts ut och stoppas in igen så där lite vårdslöst. Tårarna rinner för att allt skiter sej. Saker som jag sett fram emot händer inte. Jag som verkligen såg fram emot de, och trodde att det verkigen skulle hända. Så händer de inte. Jo de händer med utan mej. Just idag händer det massa och tårarna har runnit av flera anledningar. Av 3 rent ut sagt. Ibland e det skönt att låta tårarna rinna, men det gör ont när man har anledning till att gråta. Jag va så arg förut så jag sparkade i väggen. Skrek fula ord. Ibland behöver jag få såna utbrott. Händer typ vart annat år Efter utbrottet så satte jag på en sorglig film. Då stod tårarna som spö i backen! Vilken film! Handlade om en hund. Och har man en hund själv så blir det extra känsligt. Nu har jag tyvärr ingen här som tröstar mej. Ligger själv i sängen. Ingen hemma. Men det hade inte spelat någon roll om det hade varit någon hemma för det tröstar mej ändå inte. Är så jävla besviken nu. Kommer aldrig kunna somna nu. Kul att komma till körskolan till morgonen med svullna och rödsprängda ögon. Jag får försöka släppa allt och sova. Jag orkar inte med allt nu. E så besviken nu. Och ledsen. Önskar vissa kunde fatta.

.

Inga kommentarer: