lördag 27 augusti 2011

Alla svordomar på en gång!

Jävla magkatarren e ju fan tillbaka. Jag som knaprat på dessa tabletter i 2 månader nu. 6-8 veckor sa läkaren. Sen gör de en utredning på mej. Dax för utredning nu då? Fast hon sa ju oxå, ingen alkohol, ingen stark mat, ingen laktos, ingen grillad mat.. Och va har jag stoppat i mej? Kebab, choklad, massvis med alkohol. Och nu äter jag dessutom pencilin. Mamma sa att den kunde göra att man får ont i magen. Typiskt. Jag får helt enkelt äta havregrynsgröt frukost/lunch/middag nästa vecka. Så ska vi se om magen kan bli lite snällare och inte göra så ont. Proteinpulver till mellanmål. ;) kommer ju bli en glasspinne på köper. Men de går väl bli så då. Bara magen blir bra. 

Jag vill hem! Ska dra om typ 2 timmar. Adde hämtar mej vid lilla varholmen. Han sover med mej i natt oxå. Och i morgon med antar jag eftersom jag ska låna hans bil till och från jobbet i morgon. Slutar ju 18 och ska passa på att handla på Ica maxi påvägen hem. Han skulle fixa käk i morgon. ;) det va inte igår man kom hem ifrån jobbet och middagen va lagad. Myskväll! Jag har lagt om schemat nu, nu när jag jobbar helg så slutar jag klockan 18 på söndagar istället för 22. För att man ska få lite tid hemma. Söndagsmysa lite innan den nya veckan börjar. Då kan man lägga in en löprunda på söndagskvällen :) eller så kan man ligga i sötisens armar. De e bara att välja. Och är det sånt här väder som det ä i dag, i morgon. Så är det ett lätt val. 

Nej, nu får jag fixa till kvällens sista måltid. De får nog fan bli havregryngröt. Så inte magen pajar påvägen hem. Den har redan pajat en gång idag. Är det inte det ena, så ät det de andra..

.

Inga kommentarer: