lördag 13 augusti 2011

i soffan med choklad.

Hjälp! Jag är så jävla otaggad. Jag vill ta fram allt av högt kolhydratshalt och slå på en film. Dra ner rullgardinerna och mysa i soffan hela dagen. Äta tills jag mår dåligt. Jag är så jävla trött, eller slö räddare sagt. Jag mår skit kasst! Jag vill verkligen gå på denna festen i kväll. Men frågan är hur jag ska orka? Jag tänkte ta en dusch nu. Fixa till mej lite. Sen gå till hemköp för att fixa redbull. Antingen så blandar jag de med sprit i kväll eller så kör jag bara redbull. Och en påse med klubbor måste jag ha oxå.

Nått att suga på när inte min pusskompis är på plats. :)

Nått som håller mej vaken. 

Nått som får mej glad, rund under fötterna och kramig!


Nu nu va det duschen. Sen får jag fan rycka upp mej, annars slänger jag i mej en superpump! 


.

Inga kommentarer: