torsdag 11 augusti 2011

Försöker läsa..

Sitter på jobbet. Har tvingat i mej frukost och nu försöker jag läsa tidningen. Det går sådär. Jag har jätte svårt att fokusera mej på texten. Det blir suddigt om jag anstränger mej för mycket. Jag tror att jag har feber. Allt är vimsigt och en enda dimma. Huvudet dunkar och halsen ömmar. Har legat och hostat hela natten.
Orkar jag de här? Orkar jag jobba, egentligen? nej. Inte alls. Jag borde ta första bästa bussen hemåt. Ta en dusch och bädda ner mej igen. I morgon ska jag bli vaxad och sen efter det sitta i frisörstolen i 2 timmar. Fredagkväll blir en lugn kväll. Sötsaken som var hos mej i går kommer. Han e oxå sjuk, så vi passar på att hänga ihop. :) På lördag är det en skogsfest igen. Så jag MÅSTE vara pigg innan dess. Så jag orkar med. Den börjar redan 15 på lördag. Vi vet dock inte vart den håller hus än, det brukar man inte så veta förräns dagen innan typ. Måste kolla vilka som ska med oxå. Vad jag vet så är det bara jag Erika och Freddan. Men jag hoppas Emil, Becca, Jens och Daniel ska med oxå. Och Kattis. :) Erikas storasyster. Sötsaken ska inte med. Lite tråkigt faktiskt. Men han får va nöjd då han har mej hela fredagkväll/natt. ;) Haha. (han ska på en annan fest, i en annan stad). Jag tyckte att han kunde gå på sin fest och sen dra direkt till våran, då hans fest slutar 3, och våran kör hela morgonen och förmiddagen. Men, det är 40 mil emellan. Så de blir nog lite svårt. Jag får stampa med Erika istället. Eller någon annan snäll själ. :) kommer bli fett nice oavsett. Och vädret verkar oxå bli bra.
Nej fan nu får jag stoppa i mej värktabletter. Försöka få ur nej ifrån dimman.
.

Inga kommentarer: