måndag 15 augusti 2011

Måndag 15e Augusti - 2011. / @ work 9-22.

God morgon!

Jag sitter på jobbet och äter frukost. Makrillsmackor med ägg och te. Jag känner knappt smaken då jag är så förkyld. 

Sötsaken kom vid 19 tiden igår. Vi åkte hem till mej, käkade kycklingsallad och kollade på en film. Kollade? Jag somnade i hans armar. Stendöd! Trevlig sällskap han fick. ;) vi la oss i sängen vid 22. Kollade på en annan film. Där somnade jag oxå. Vaknade vid 12 av att han hostade, sen sov jag hela natten. Tills han skulle upp. Jag gick upp en timma senare. Och nu är jag här. Han åkte alltså hem till mej för att sova, blev inte mycket mys där. Men det är alltid skönt att ligga tätt intill honom. Han är gosig. :)

Nej nu ska jag hälla i mej te:t så kanske min hals mår bättre sen. Självklart har jag honung i!

.

Inga kommentarer: