måndag 29 augusti 2011

Måndag 29e Augusti - 2011.

Hej Hej Hallå!

Jag hade visst ställt klockan på 8, så det va bara att kliva upp när den ringde. Jag hade planerat in en PW med Texas. Vi va ute i 30 minuter. Nu har jag käkat frukost, gröt och ett kokt ägg. Te oxå, för att halsen är öm än. Jag ska snart dra in till stan. Mitt schema är taijt idag.

  • Stan för shopping 10.30-11.30.
  • Gymmet 12.30-14.00 (träna ben/rumpa + sola.)
  • Tvätta 2 maskiner 14.00-15.00.
  • Hem till Erika och säga hej.
  • Fixa lampor till klädkammaren med Freddan.
  • Myskväll med Adde. :) 

Jag har fullt upp nu alltså. Jag har ju jobbat från morgon till kväll i 3 dagar, och kommer göra samma pass tisdag-torsdag. (7-22, 7-22, 7-18) Så jag måste fixa allt idag. Sen är jag ledig fredag - söndag. :) 

Nej nu får jag fixa mej. Måste dra in till stan snart. 

Ha en bra dag! Hej så länge! 


.

Inga kommentarer: