tisdag 23 augusti 2011

Tisdag 23e Augusti - 2011.

Tisdagen här. Vaknade vid 6 när Adde gick upp, men jag somnade om ganska direkt när han gick till jobbet. Vaknade igen 7.30 när min klocka ringde. Tvätt tid och sen vårdcentralen. Vårdcentralen blev inte långvarigt. Det va jätte lång kö och jag ska ju vara i stan vid 11. Så jag får gå tillbaka i morgon igen. Lite tidigare än idag.

Nu ska jag snart dra mej in till stan. Personalmöte i gårda. Sen har jag tänkt ta en sväng på stan. Och fixa käk för i kväll. Jag ska ju bjuda Adde på middag. :) Har inte riktigt bestämt vad jag ska laga, men det löser sej när jag går i affären. Måste även laga matlådor inför mina 3 dagar på jobbet i helgen.

keso till mellanmål innan jag sticker!
Ja jag vet, jag måste måla om naglarna. Fixar det när jag kommer hem. För nu drar jag in mot stan!

Ha en bra dag!

Ciao!

.

Inga kommentarer: