måndag 22 augusti 2011

Måndag 22e Augusti - 2011. / @ work 7-22.

Måndagen är här! Denna vecka skulle va första veckan av mitt liv. Nu skulle de deffas, tränas och lära mej sova ordentligt! Rutin! MEN! Jag vaknade med halsont idag igen! Och den är värre än den varit! :( I morgon ska jag sätta mej på vårdcentralen klockan 8.00 och jag går inte därifrån förrän jag fått medicin utskrivet. Nu ska jag fan bli frisk! De här går ju inte! Varit såhär i 2 1/2 vecka nu. Och det är 3 veckor sen jag va på gymmet! Ångest! I need to fix it! 

Jobbar idag till 22, sen e jag ledig i 3 dagar. Då ska en massa grejer fixas. Och jag ska fan se till att bli frisk oxå. De här går ju inte. 

Nu ska jag jobba på lite. :) hörs senare!

Ps. Sov 9 timmar i natt, med några gångers väckning. Va e det med folk som smsar sent på kvällen? Jag får väl stänga av vibrationen på telefonen oxå helt enkelt, sen vaknade jag tidigt i morse av sms från snyggingen och de får gärna väcka mej flera gånger. :) ds.


.

Inga kommentarer: