söndag 28 augusti 2011

Söndag 28e Augusti - 2011. / @ work 7-18.

God morgon!

Jag sitter på jobbet. Trött! Vi somnade i tid går, men jag blev väckt av ett telefonsamtal. Jag svarade inte, men fick ett röstmeddelande av honom. Då insåg jag att de nog hänt nått, för röstmeddelanden brukar han inte spela in. Så jag ringde upp. Kändes lite konstigt att ringa sitt ex när man ligger i sängen med sötis. Men jag kunde inte somna om innan jag kollat så allt va okej. Exet vet att jag träffar Adde, så han skulle lixom inte ringa i onödan. Jag ringde upp. Kollade vad som stod på. Vi snackade en stund. Nu är det nog lugnt. Men det känns lite jobbigt att det är mej han vill ringa när det är nått galet som hänt. Speciellt mitt i natten. Jag somnade om iaf. Jag skulle ju ha lånat Addes bil till jobbet idag för att handla påvägen hem. Men han behövde byta en lampa på den, så han körde mej till jobbet och hämtar mej sen när jag slutar. Så hänger han med och handlar.


Jag och Erika innan stampet för någon helg sen.

Idag då? Jag ska städa på jobbet, så tiden kommer gå undan. 8 timmar till hemfärd. Om exakt 24 timmar kommer jag kliva in på gymmet! Fan va  härligt! Har dock ont i halsen än. Men det ignorerar jag från och med nu. Det får pencilinet ta hand om.

Ha en bra dag!

.




Inga kommentarer: