torsdag 11 augusti 2011

Tacosoppa.

Jag har nu fått i mej dagens sista mat.  (förutom proteindrinken jag ska hälla i mej innan läggdax). Jag slängde ihop tacosoppa, använde fantasin och gick inte efter något recept. Blev skit gott! Hade i lök, krossade tomater, en röd paprika, nötfärs, tacokrydda, och matlagningsgrädde plus vatten. Och ja just de, en burk med majs. Jag gillar inte majs, men i soppor går det bra.

Tänkte plocka i ordning och fixa disken, sen hoppa i ett bad. Sen tänkte jag en film i sängen. Så jag somnar lite tidigare än de 3 senaste nätterna. I morgon tänkte jag ta en promenad innan vaxningen. Ska inte va i vasastan förrän vid 11.30. Så jag har tid på mej. Klippningen är vid 15.00 i Mölndal, så jag tänkte springa på stan emellan. :)

Nej, fan nu e det slut på bloggandet för i dag. Jag måste ta tag i mitt hem. Får ju besök i morgon. :)


.

Inga kommentarer: