onsdag 24 augusti 2011

Onsdag 24e Augusti - 2011.

Jag sitter på vårdcentralen. Va här en kvart innan det öppnade för att komma in i tid. Jag har ingen lust att sitta här i flera timmar. Jag har annat för mej. Fast det har jag egentligen inte. Jag har inget inbokat idag förrän i eftermiddag/kväll. Jag ska in till stan och ta en fika med systrarna Albinsson (Kattis och Erika). Kattis har fyllt år, så vi ska gratta henne. 

Nä jag är klar här tänkte jag gå hem och äta frukost, så ta med Texas på en långpromenad. Så vi får röra oss lite. Jag ska oxå laga matlådor för helgen. Maten igår blev lyckad så receptet kommer ut senare här.
Kvällen igår va jätte mysig. Lugn. Vi käkade, kollade på en film och sen en dokumentär. Vi la oss redan 22.30. Somnade ju självklart inte. Vi har så mycket att prata om, lära känna varandra så vi somnade väl vid midnatt. :) 

Hörs senare, när jag är klar här på sjukan. När jag förhoppningsvis har hämtat ut min medicin. 

.

Inga kommentarer: