onsdag 17 augusti 2011

Onsdag 17e Augusti - 2011.


Jag är vaken!

Vaknade vid 10.30. Slängde på mej kläderna och gav mej ut på en promenad med Texas. I regnet. När
jag kom hem käkade jag gröt till frukost. Det va länge sen. Varmt och skönt i magen när man varit ute i regnet. Sen har jag varit och handlat, lagat mat och nu ligger jag på soffan. Trött, och fortfarande hängig Jag får nog ta det lugnt i några dagar till. Ska jobba i morgon, men bara till 18. Sen är jag ledig resten av veckan. Jag får undvika gymmet ett tag till. Jag drack ju alkohol igår, men bara 3 cider och denna drinken på bilden. Eller jag och Becca delade på den. :) vi fick den som efterrätt av vännerna. Jag mår bättre idag. Så jag är nog på bättringsvägen.

Blir nog soffan hela dagen idag. Ta igen mej så jag hinner ikapp friskheten. Jag börjar bli så träningsugen så kroppen värker! ;) Nästa vecka får jag köra igång!


.

Inga kommentarer: