torsdag 18 augusti 2011

Torsdag 18e Augusti - 2011. / @ work 7-18.

God morgon!

Då va det jobb igen. Jag ha ont i halsen idag, Lite snorig men inte så slemmig i halsen. Skönt. Det börjar bli bättre med andra ord. Men är verkligen inte helt återställd. Idag slutar jag 18. Tänkte ta mej till Frölunda och hälsa på Erika efter jobbet. 

Igår då? Fredrik (som sötsaken heter) vi får kalla honom Adde i bloggen då min bästa vän oxå heter Fredrik. Och han är det inte. Så Adde heter han här. Min sötsak. ;) Han kom vid 18. Hade köpt med sen Thai. Jag hade ju såklart slocknat på soffan när han plingade på. Vi satte på en film och käkade maten. Sen somnade både han och jag. I soffan, mitt i filmen. Vi låg i säng redan vid 21.30! Trötta! Somnade innan midnatt så jag har iaf fått över 7 timmars sömn. :) 

Jag e hungrig! Frukost om en timma! 

(bilden är på Becca och Emma när vi firade min och Beccas födelsedag i tisdags.)

.

Inga kommentarer: