onsdag 31 augusti 2011

I säng på jobbet.

Jag har varit så jävla trött under kvällen. När klockan började närma sej hemfärd så bestämde jag mej för att övernatta på jobbet. Lika bra. Jobbar i morgon till 18, sen bär det hem. För 3 dagars ledigt. Jag räknade ut förut att på en vecka har jag jobbat 82 timmar! Alltså mer är 2 heltider! Galet! 

Helgen då? Hur är den
Upplagd?

Fredag e jag ju oxå ledig. Jag ska köra ett body pump pass på morgonen. Tänkte stanna kvar efter och basta och sola. Sen ska jag in till stan. Fixa med lite saker, så ska jag förbi mitt favvoställe. Gynmottagningen! ;) det är inte mer än schysst att kolla sej när man träffar någon ny. Jag har bett honom oxå ;) det verkar ju som att det kommer bli något av det här, och då vill man ju vara clean om man säger så. Vid 17 tiden dyker Adde upp. Vi ska ha fredagshäng!

Lördag: träning och kvällen kräftskiva! Har bjudit hem några vänner. 

Söndag: Träning och förhoppningsvis traditionella söndagshänget hos Erika! :-) 

Nu ska jag sova. I morgon får jag dela säng med världens gosigaste igen! Gissa om jag längtar! 

Natti natti.

.

Inga kommentarer: