onsdag 24 augusti 2011

Säg hej..


..Till min nya medicin! Känns som detta håller på att bli lite uttjatat i min blogg. Kanske borde göra en egen kategori: Mina sjukdomar. Det va ju inte så länge sen jag åt medicin. Jag har suttit på vårdcentralens drop in 5 gånger i år, utav olika anledningar. Och en gång på akutmottagningen i gamlestaden. Jag har ätit pencilin, kortison, druckit hosmedicin, och knaprar fortfarande på min magmedicin som jag fick utskriven i slutet av juni. Varje dag, en tablett. Nu ska jag käka pencilin 1 tablett 3 gånger dagligen.

Varför har jag fått så dåligt  immunförsvar? jag tränar på gymmet 4 gånger i veckan, jag kör PWs på morgonen så ofta jag hinner och kan. Jag sköter maten och äter som jag ska. Tar till och med extra vitaminer. Varför drar jag på mej massa skit? Luftrörskatarr, inflamation på stämbanden, magkatarr, och nu halsfluss. Utsätter jag mej för fel saker? För, förmycket saker? Påfrestar jag min kropp för, för ansträngande saker? Jag mår sjukt bra i hjärnan och hjärtat nu. Kan nästan inte få det bättre. Och nu pajade magen av pencilinet oxå. Så nu är man oxå känslig för det.. Hurra för mej själv idag!

.

Inga kommentarer: