tisdag 23 augusti 2011

Allt tar sin tid för mej just nu.

Puuh! Nu kan jag andas! Jag e inte riktigt klar än, men jag chillar lite nu, för jag ligger lite före i tiden. :)

Jag kom hem i från mötet 14.30. Hämtade tvätten jag hängde innan jag drog till stan. Ut med Texas, plockade i ordning mitt hem, Gick till hemköp och handlade 2 fulla påsar med mat, lagade middagen för i kväll, diskade, och nu har jag just tagit ett bad. Behöver bara klä på mej och fixa mej lite. Så är jag redo för att ta emot mitt besök. :) Men han kommer dock inte än. Så därav har jag tid att chilla nu. :)

Allt tar ju så jävla mycket längre tid nu när jag inte e frisk helt. Och får man pencillin i morgon, så kommer jag bli ännu slöare.. Känns ju jätte kul. Not.

Jo jag har ju köpt 2 glasburkar till idag! :) En för havregryn och en för superpumpen. Jag och mina glasburkar. Börjar se ut som en gammal godisaffär nu. Fast med nyttiga saker i istället för massa karameller.

Nej nu får jag klä mej, börjar bli kallt, jag behöver koka blomkålen oxå kom jag på. Riva den först, sen koka den i 10 sekunder.

Hörs senare, eller kanske inte. Det beror på om jag får någon tid över. Blev middagen lyckad så kommer Receptet ut i morgon. Körde ett recept på LCHF.

Hej hej!

.

Inga kommentarer: