fredag 19 augusti 2011

Fredag 19e Augusti - 2011.

God morgon!

Jag e vaken! Hade ställt klockan på 8, men jag har inte kommit ifrån sängen än. Hämtade datorn och kröp ner. :) Jag ska snart gå upp. Ut och ta en promenad med Texas. :)

Glömde helt bort att blogga i går. Jag åkte ju hem efter jobbet och fixade till mej och sen hem till Erika. Adde kom oxå. Vi satt i soffan och lyssnade på musik. Sen till slut satt vi på youtube och kollade på roliga klipp. Vi skrattade så tårarna rann! Sen dök även Robin upp. :) Vid 23.30 drog vi hemåt. Alla skulle upp och jobba i dag, utom jag. Adde ville köra hem mej, så jag erbjöd honom sova med mej. :) Han gick i morse, till jobbet då.

Så vad gör jag idag då? Idag vill jag träna! Jag har sånt jävla träningsug! Jag är bara lite snorig, men ingen hosta på flera dagar och inget ont i halsen. I går fick jag tillbaka energin. Så jag börjar nog med en PW med Texas så får vi se vad jag orkar sen. Mitt mission är att få gå till gymmet idag. Köra lite lugnt. Armar och mage eller axlar och bröst. Jag har inte bestämt mej än. ;) Blir nog dock ingen konditionsträning för de tror jag inte att jag orkar. I kväll ska jag träffa Erika igen. Det är premiär på en ny klubb på röda sten. Men det är även ett stamp i morgon. Och 2 dagars orkar vi väl inte med? Så jag vet inte om vi drar till Röda sten i kväll eller om vi bara sitter hemma hos Erika, lagar mat och kollar på film. Skulle behövas en lugnt kväll till innan. För min förkylnings skull.

ps. Pratade med mamma nu, självklart får jag en slemmig hostattack när jag pratar med henne. Så träna idag är inte att tänka på.. ds.

Nu blir de en promenad med Lillen.

.

Inga kommentarer: