måndag 15 augusti 2011

Såklart..

Såklart skulle flickorna pussas! Jag och min lady Erika. <3


Hur va lördagen då?

Vi började hos Erika. Jag, Erika, Kattis, Becca, emil, Freddan, Jens, Pontus och nått annat pucko. Där drack vi och hade trevligt. Sen tog hälften buss och hälften åkte med Jens som körde. Jag åkte med Jens. Väl framme slår jag och Erika ner oss på en filt i gräset. Det gör inte de andra. De går runt och hälsar på alla de känner och sen hoppar upp på en konteiner och börjar dansa. Jag och Erika kollade på varandra och sen packade vi ihop och drog upp på konteinern vi med. Sen började kvällen. Dansade hela natten lång fram till 5. Träffade på en kille jag träffat lite innan, vi har typ ingen kontakt. Så vi snackade lite. Kul att se honom. Och att han mår bra/hade det bra. Jag kommer alltid in i en dimma på dessa fester och lever mej in så i musiken så jag glömmer bort mycket som händer under kvällen. Eller så gör jag inte så mycket mer än att just göra det man ska göra där. Lyssna på musiken och dansa. Hade ju velat haft någon att kramas med. Men jag ville bara kramas med en (insåg jag när killarna stötte på mej) och han va ju i Sthlm. Fan vi va på festen i 7-8 timmar och de kändes som 2 timmar. Tiden går fort när man har roligt. Vid 5 körde Jens hem oss. Hem till Erika. Underbar kväll. Va ju bara kramarna som fattades. Men dem fick jag ju igår. :) och i morgon får jag kramas igen. För då ska vi ut och fira min födelsedag! Med middag och fest. (utan alkohol, jag måste bli frisk).
.

Inga kommentarer: