torsdag 20 december 2012

- 1,1 kg på ett dygn!

Tja!

Läget? Här e allt fint! Full laddad! Har dock sovit skitkasst i natt. Har haft en pojkvän som sovit oroligt så han har vänt på sej var 10:de sekund. Han har slagit mej i ryggen flera gånger (i sömnen). Jag fick lägga mej på soffan till slut. Men kunde inte somna där så jag gick tillbaka till sängen. La mej så jag långt så ut på kanten jag kunde. Så att han inte skulle nå mej med handen. När hans klocka ringde i morse så klev jag oxå upp. Jag brukar ligga 20 minuter längre annars.

Mina ögon är rödsprängda. Men jag har sån energi i kroppen! Nu är jag över på ketosförbränning! Underbart! Och jag har gått ner 1,1 kg sen igår morse! Haha gött! All onödig vätska rinner av mej! 2 kg to go! De fixar jag lätt innan jag reser iväg! Så länge jag inte fuskar nu i jul! Men de e väl ganska lätt att undvika det, när jag e tillåten att äta av all kött, ost, fisk och feta såser! Och ja, jag har ju bakat lite lchfgodis oxå. Men det får jag heller inte vräka i mej. Bara liten mängd. Dessutom har sötsuget gått över till ett illamående. Jag mår illa när jag ser godis och speciellt choklad?! Som jag annars älskar. Men det är tack vare ursobol och den strikta kosten. Har man bara kommit över de 2 första veckorna så e det hur lätt som helst! Iaf för mej!

Idag kurrar min mage efter frukost faktiskt! Den har inte kurrat på länge!

Idag jobbar jag till 18. Hoppas F kommer och hämtar upp mej så kommer jag hem snabbare. Lämna vovve och byta om till gymstyle! Veckans 3:e pass. Och förmodligen sista. Hinner inte träna fler gånger. Kanske hinner klämma in ett pass på söndag, när vi kommit hem. Ska på middag vid 18 tiden. Så vi har typ 2 1/2 timma där emellan. Kanske hinner jag slänga in ett bröst och axel-pass. Det e de muskelgrupperna jag har kvar denna vecka. Ja och ben, men de ska vi köra i kväll. Triceps/biceps igår gick sjukt bra! Svårt att sträcka armarna idag! :-D styrkan har ökat en del sista tiden! Underbart! Det ska bli spännande att se hur benpasset går idag! Förhoppningsvis kommer jag ha svårt att ta mej hem efter passet! ;-)

Jeje..

Ha en trevlig torsdag!
.



Inga kommentarer: