onsdag 19 december 2012

Hej och hå!

Tjena!

Läget? Här e det bara bra! Sitter och väntar i träningskläder på F. Han e väl påväg snart. Gymdax!

Vaknade strax innan 8 idag. Hade ju tvättid. Upp och hoppa! I med tvätten och sen kröp jag ner i sängen igen med frukost. Hängde tvätten, kröp ner i sängen igen! ;-) vid 10 orkade jag mej upp! Började bakandet. Snickers! Fixade sen i ordning mej och drog in till stan. Så nu är alla julklappar köpta! Halleluja!

Hämtade ut ett paket på Hemköp och sen hem. Nu har jag gjort ischoklad och bakat vörtbröd. Måste ha med lchf alternativ hem till Värmland i helgen.

Hela dagen har gått undan! Och nu ska jag trötta ut mej på gymmet! Ska försöka hinna slänga ihop fröknäcken och sola innan jag stupar i säng ikväll.

Imorgon blir de jobb. Slutar vid 18! Det va länge sen, eftersom vi har jobbat in 18-22 för en sjukskrivning. Nu är personen frisk igen! Det gör mycket att kunna lämna jobbet 4 timmar tidigare! Man hinner träna tex! Och det ska vi göra i morgon! Och köpa nytt årskort på gymmet! De har en kampanj nu inför jul. 2995 kr för ett årskort, istället för 5100 kr ! Sportlife har ju bytt namn oxå! Nordic wellness. Ingen aning varför? Jobbigt att säga det hela namnet! Kommer få heta NW för mej i fortsättningen!

Nej nu får jag öka på här. Hoppa i skorna och blanda BCAA xx, craze har redan slunkit ner!

Hej på er!
.

Inga kommentarer: