tisdag 18 december 2012

Ursch för övergången!

Hejsan!

Tisdag och en ledig dag! Jag har varit helt död idag! Legat på soffan. Yr, snurrig och illamående. Men jag vet att jag blir så av strikt kost i början. Det betyder att jag e påväg in i ketos! Så om någon dag så kommer jag va piggare än någonsin! Skit trött på jobbet igår oxå.

Jag har ändå trotsat tröttheten och drog till gymmet. Rygg och mage blev de! Illamående så jag trodde jag skulle kräkas ett par gånger när jag tog i. Men de va bara att fortsätta köra!

Nu sitter jag i soffan nyduschad och ska iväg och sola! Jag e blekare än blekast nu! Och vi drar till Thailand om 3 veckor (iiiihh) så jag måste börja jobba upp färgen lite.

Ledig i morgon oxå! Då måste jag vara lite piggare. Sista chansen att fixa de sista julklapparna, baka lite bröd inför jul och tvätta! (Igen! Tycker jag tvättar hela tiden!) Så väntar även ett pass på gymmet. Biceps/triceps e tanken att vi ska köra. Och sen bättra på färgen igen. :-)

Nu får jag slänga på mej kläderna och vandra till solariet!

Ciao!
.

Inga kommentarer: