tisdag 11 december 2012

Julklappar? Nope de blev en klänning till mej!

Hej hopp!

Sitter hemma i soffan och e trött! Kom precis ur duschen. Vi tänkte slå på en film, men ingen av oss orkar koppla grejerna! Haha!

Idag vaknade jag vid 9! Sovmorgon! Skulle träffa Evelina i stan vid 12, så jag hade tid på mej för att mysa hemma. Frukost och en promenad med vovven.

Vi va i stan i 3 timmar. Skulle köpa julklappar och ta en fika. Det blev inga julklappar dock. Det blev en klänning till mej själv istället! En som jag tänkte ha på nyår! :-) Vid 15 drog jag hem. Hem och bytte om sen plockade F upp mej när han slutat. Gymmet! Ben och triceps blev det idag! 1 1/2 timma. Och nu e vi här! Lagat en del mat för att ha till jobbet oxå! Jobbar i 2 dagar nu.

Och så dagens intag skapade lite "oro" på instagram. Och jag kan väl hålla med om att det blev lite för lite mat i dag. Men så e det ibland. Ibland blir det för mycket oxå. Och det är värre! Haha! ;-)
.

Inga kommentarer: